MENU
EuroPlatba

Odpovědi na časté dotazy

 

Jak mám vyplnit formulář na úvodní straně?

 

Kdo systém Europlatba.cz provozuje?

 

Kdo může službu využívat? Je služba pouze pro občany a pro firmy z České republiky?

 

Nemusím s vámi uzavírat rámcovou smlouvu, abych mohl odeslat platbu/směnit peníze? 

 

Jak je možné, že nabízíte lepší kurzy než banky? 

 

Je převod nějak omezen třeba minimální částkou? Je nějaký limit pro objem peněz?

 

Je služba skutečně bez poplatku?

 

Formulář hlásí chybu "IBAN obsahuje neplatný vstup." ale číslo IBANu jsem zkopíroval z podkladů od příjemce platby. 

 

Co znamená poplatek SHA a OUR?

 

Dostanu doklad o provedení transakce? V čem se liší doklad o transakci, který dostanu hned po odeslání formuláře a ten, který dostanu po vypořádání transakce?

 

Doklad ani automatický email mi nepřišel. Co teď?

 

Jak dlouho trvá vypořádání? Za jak dlouho příjemce platbu obdrží?

 

Příjemce tvrdí, že platbu neobdržel. Co teď?

 

Je možné zaplatit kartou nebo hotově?

 

Jaké všechny moje osobní údaje po mně budete chtít?


Co to znamená, že chcete vyplnit tzn. Prohlášení?

 

Váš web se mi špatně zobrazuje na smartphonu/tabletu.

 

Odeslal jsem prostředky na sběrný účet, ale zapomněl jsem vložit variabilní symbol / prostředky jsem odeslal na jiný sběrný účet, než který byl uveden v konfirmaci. Je to komplikace?

 

Co když si stejně nevím rady…?